En blogg om min strikkehobby

tirsdag 20. juli 2010

Urettferdig

Hei allesammen. Her står jeg på som bare det. Prøver å få stemmer. Det er
ikke alltid så lett. Har vært i rodioen å i lokalavisen. Delt ut mange
løpeseddler. Men enda er det vanskelig å få nok stemmer. De som nå er
oppi 10000 stemmer har vi ingen kjans å ta igjen. Ikke vet jeg hva hun
gjør; Det er jo litt urettferdig n...år
2 av deltakerne får så mange poeng. Umulig å ta igjen når man ikke har
et stort nettverk bak seg. Det burde også være at vi fikk poeng for det
vi gjør utenom poengsamling. Jeg kann jo bare oppfordre alle å stemme
på meg. Jeg er takknemelig for alle som hjelper meg frem. Hva skal jeg
gjøre for å komme opp i poeng???? Hilsen en optemistisk finalist. Lene
Theresa Søgne http://www.boligdrommen2010.no/finalister/theresa/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar