En blogg om min strikkehobby

lørdag 3. juli 2010

Hei

I dag har jeg vært å gitt ut 100 ark for å få stemmer.
Det er ikke lett å skal relamere for seg selv.
Men nå har jeg prøvd og jeg skal fortsette videre.

Som dere vet er jeg blitt alenemor og det er ikke enkelt å få endene til å møtes.
Det å vinne 250.000 kr hadde vært en god start til et bedre liv for meg og min datter på 16 år.

Jeg tenkte at jeg skulle fortelle litt om meg selv.

Jeg var lykkelig gift i 16 år da livet mitt blei satt på hode.
Den jeg elsket ville ikke mer, tok pikk-pakken sin å gikk.
Jeg sitter igjen allene med 1 barn på 16 år.

Det å være alenemor er ikke en dans på roser.
Min datter bor 50% hos sin far.
Jeg får ingen økonomisk støtte.

Mitt ønsk er å få en lelighet som er på et plan da det ikke alltid er så lett å gå i trapper for meg pga sydom.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar