En blogg om min strikkehobby

søndag 11. juli 2010

Nattåpen I Søgne

 
 
 
Ja så er jeg igang igjen! Tenk at jeg er en av de 40 finalistene!! Kjempeheldig er jeg. Derfor må jeg stå på å få mange stemmer.
 
En kjempetakk til Postbanken som gir meg denne muligheten til å være med på å kjempe om 250 000 kroner i nedbetalt lån. Så folkens - vær så snill å stem på meg. Det vil bety masse for meg og min datter å vinne så mye penger. Dette koster deg ingen ting. Bare to tastetrykk så er dere med i en trekning på 9999,- kroner hver uke. Stem på meg så jeg kan være blandt de 10 beste. TUSEN TAKK.


Postbanken_boligdromStem_593x125
logo


Dagen begynte med å spurte opp til Søgne for å kopiere løpeseddler som vi kunne dele ut på langåpent i Søgne. Jeg kopierte likegodt 200 stk. Optemis som jeg er. Det kostet jo en del, men hva gjør man ikke for å vinne Drømmeboligen.

Så bar det avsted til Søgne. Der var det et yrende liv. Min mor og jeg delte ut løpeseddler. Det ble jo litt komisk etter hvert. Vi hadde bestemt at vi skulle dele ut i butikkene også. Så vi klarte å gå inn i samme butikk. haha, men gøy var det.
 
IMG_0351
Under konserten med Sputnik fikk min mor øye på Budstikka - en lokal avis i Søgne. Jeg kom meg over til henne å fikk snakket med henne. Hun tok bilde å nå håper jeg hun ringer å avtaler møte med meg.
 
IMG_0342
 
IMG_0345
IMG_0348
 

 
Nå er det bare å krumme ryggen å vente på neste oppgave. Det blir sikkert noe spennende. Dette er jo litt av en utfordring! Hverdagen for meg har så å si blitt snudd litt på hodet. Det er noe nytt som sker hver dag, og som sagt nye oppgaver som vi må bryne oss på. Jeg må også takke min familie og mine venner som virkelig har stått på å hjulpet meg med de forskjellige oppgavene mine! De har vært kjempesnille. Og ikke minst takker jeg alle som stemmer på meg. Jeg håper virkelig dere fortsetter å stemme fremover! 


Peace out :-))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar