En blogg om min strikkehobby

tirsdag 6. juli 2010



I dag har jeg vært på radio sør og blitt intervjuet på direkten. Det er ufattelig å nervøs det går an å bli!
Ikke visste jeg hva jeg skulle si, og jeg skalv og svettet og var sikkert helt tomatrød i toppen.
Men morro var det :-) Husker ikke så mye av hva jeg sa, så det kan jo bli nervepirrende å høre dette i etterkant. Men hva gjør
man ikke for å sanke inn stemmer til denne konkuransen!!

Nå håper jeg bare at det var noen der ute som hørte på og vil være med å hjelpe meg med å stemme! Det hadde vært
så utrolig gøy å fått være med et par runder til! Ikke for det, jeg er utrolig taknemlig for å ha fått lov til å være med så lagt!
Nå er det bare å rulle opp ermene og ta fatt på neste oppgave som blir gitt av Postbanken.

Jeg takker alle som har vært med å stemt på meg så langt! Utrolig at jeg har klart å holde meg blandt topp 5 enn så lenge :-))

Peace out :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar