En blogg om min strikkehobby

lørdag 7. august 2010

Litt til vask og til kalde føtter…

Det er ikke grenser for hva en kan strikke, og alternativene er overveldende.

Vaskekluter er kjempe kjekt å ha. Forresten, en kan igrunnen aldrig få nok vaskekluter på kjøkkenet! Jeg føler alltid at jeg leter etter en. På en eller annen måte forsvinner de på lik linje som sokker i vaskemaskinen.

DSCN3917 DSCN3919

På bilde nummer to er klutene i brunt og sort. Dette bildet lyver veldig på fargene. Mulig et kamera som ikke er helt på topp??? hmmm…

Sokker/tøfler  er det stort forbruk på i vår familie. Det siste paret som jeg har strikket gikk til min svoger. Han har en tendens til å slite hull i dem. Mulig fordi han alltid har kalde føtter og elsker å gå i dem hele dagen hjemme.

DSCN3920

3 kommentarer:

  1. Åee...barndomsminner. De klutene er bare så fine, vil gjerne kjøpe et par av deg. Kan man velge farge selv evt?

    SvarSlett
  2. Ja det kan du vet du. Det er bare å si fargen (fargene )du vil ha så skal keg komme i gang med å lage de men en gang. Det var veldig koseligt å treffe deg. :-)

    SvarSlett
  3. Jeg kunne godt tenke meg 1 offwhite (ala den fargen du lagde til putetrekket til Margareth) også en lys rosa. Men hva skal du ha for de?
    Fint om du svarer meg på mail, fort gjort at jeg går glipp av svaret ditt her i kommentarfeltet :)
    Min mailadr er : epelargon@gmail.com

    SvarSlett